Mano 4 x 4
- medziotojas
- Administratorius
- Posts: 19456
- Joined: 2006-Jul-07 00:32
- Location: Vilnius
Re: Mano 4 x 4
Teko biski išvalyt šitą auto prieš pasivažinėjimus
http://auto.lrytas.lt/technika/dakaro-p ... arjera.htm
http://auto.lrytas.lt/technika/dakaro-p ... arjera.htm
Medžioklė visą laiką yra, šiek tiek, paslaptinga !
Daugelį neišspręstų klausimų galime išspręsti, jei juos užmirštume ir išvažiuotume medžioti.
"Mes medžiojame ne todėl, kad žudytume, o žudome, kad medžiotume"
Ortegas Gasetas
Daugelį neišspręstų klausimų galime išspręsti, jei juos užmirštume ir išvažiuotume medžioti.
"Mes medžiojame ne todėl, kad žudytume, o žudome, kad medžiotume"
Ortegas Gasetas
-
- Stažuotojas
- Posts: 197
- Joined: 2008-Nov-05 15:15
- Location: Elektrėnai
Re: Mano 4 x 4
Sveiki.
Reikalinga pagalba perkant nurodytas padangas.
http://www.monrat.lt/Padangos/Universal ... searchattr
Gal kas turite nuolaidų ar galite kažką pasiūlyt konkretaus,bent 10-15% pigiau.Pirksiu keturias padangas ir tik tokias,kaip nuorodoje.Ačiū.
P.S. pasiūlymus galima į emailą ar AŽ.
Reikalinga pagalba perkant nurodytas padangas.
http://www.monrat.lt/Padangos/Universal ... searchattr
Gal kas turite nuolaidų ar galite kažką pasiūlyt konkretaus,bent 10-15% pigiau.Pirksiu keturias padangas ir tik tokias,kaip nuorodoje.Ačiū.
P.S. pasiūlymus galima į emailą ar AŽ.
- jura
- Super Men
- Posts: 2465
- Joined: 2006-Oct-05 21:09
- Location: Šiauliai
Re: Mano 4 x 4
kažkaip suabejojau dėl tokios kainos/200lt/nebent čia but kokia iškasena senų metų,reali didmeninė michelino kaina 225/60r16-453lt/ x-icei3/
Žodžiai "greit grįšiu" šuniui bereikšmiai.Jam aišku viena-tu IŠĖJAI.
- medziotojas
- Administratorius
- Posts: 19456
- Joined: 2006-Jul-07 00:32
- Location: Vilnius
Re: Mano 4 x 4
Automobilių variklių karterių ir greičių dėžių apsaugos.
http://www.avtovega.lt/index.php?action ... ff&lang=lt
Užsakiau savo L300 irgi iš ten
http://www.avtovega.lt/index.php?action ... ff&lang=lt
Užsakiau savo L300 irgi iš ten
Medžioklė visą laiką yra, šiek tiek, paslaptinga !
Daugelį neišspręstų klausimų galime išspręsti, jei juos užmirštume ir išvažiuotume medžioti.
"Mes medžiojame ne todėl, kad žudytume, o žudome, kad medžiotume"
Ortegas Gasetas
Daugelį neišspręstų klausimų galime išspręsti, jei juos užmirštume ir išvažiuotume medžioti.
"Mes medžiojame ne todėl, kad žudytume, o žudome, kad medžiotume"
Ortegas Gasetas
- jura
- Super Men
- Posts: 2465
- Joined: 2006-Oct-05 21:09
- Location: Šiauliai
Re: Mano 4 x 4
varau vakar toks truputi pašales po medžiokles link namu,pasidžiaugiu ka pečiukas praded šilumą link manes siūsti tik girdžiu baisus bildesys,galvojau ka priekini ratą tuoj pamesiu kertu per stabdžius,garsas nedingsta dašunta ka tas triukšmas iš pečiuko sparnuotes,išjungiu tyla,nu reišk toliau minam be pečiuko Ryte ardau pečiuką,mintyse pagiriu japoną už konstrukcijos paprastumą,trys varžtai i visi atsisuk taip ka net neitartum ka susukti prieš 18metų traukiu lauk sparnuotę i matau ka imane kažkas žiūri...
Žodžiai "greit grįšiu" šuniui bereikšmiai.Jam aišku viena-tu IŠĖJAI.
- medziotojas
- Administratorius
- Posts: 19456
- Joined: 2006-Jul-07 00:32
- Location: Vilnius
Re: Mano 4 x 4
Vadinasi medžioklė buvo sėkminga
Medžioklė visą laiką yra, šiek tiek, paslaptinga !
Daugelį neišspręstų klausimų galime išspręsti, jei juos užmirštume ir išvažiuotume medžioti.
"Mes medžiojame ne todėl, kad žudytume, o žudome, kad medžiotume"
Ortegas Gasetas
Daugelį neišspręstų klausimų galime išspręsti, jei juos užmirštume ir išvažiuotume medžioti.
"Mes medžiojame ne todėl, kad žudytume, o žudome, kad medžiotume"
Ortegas Gasetas
- Medeinis
- Patyręs medžiotojas
- Posts: 1004
- Joined: 2007-Nov-27 09:40
- Location: Kaunas. Tverai.
-
- Jaunas medžiotojas
- Posts: 369
- Joined: 2009-Apr-20 23:01
Re: Mano 4 x 4
Pacukas irgi įvertino japono darbo kokybę A šiaip tai prieš 3 gal metus, žmona gavo naują pasatą darbinį ir užsimanė garaže laikyt. Tai po poros savaitės pacukai apsigyveno variklio dangčio apšiltinimo medžiagoje ir negana to - prisitempė mano popkorno iš pragraužto maišo
- medziotojas
- Administratorius
- Posts: 19456
- Joined: 2006-Jul-07 00:32
- Location: Vilnius
Re: Mano 4 x 4
Norėdamas tep pasakyt nesugalvosiMedeinis wrote:Sumedžiota varant sparnuote
Medžioklė visą laiką yra, šiek tiek, paslaptinga !
Daugelį neišspręstų klausimų galime išspręsti, jei juos užmirštume ir išvažiuotume medžioti.
"Mes medžiojame ne todėl, kad žudytume, o žudome, kad medžiotume"
Ortegas Gasetas
Daugelį neišspręstų klausimų galime išspręsti, jei juos užmirštume ir išvažiuotume medžioti.
"Mes medžiojame ne todėl, kad žudytume, o žudome, kad medžiotume"
Ortegas Gasetas
- sharakanas
- Super Men
- Posts: 1988
- Joined: 2006-Sep-19 23:09
- Location: Birzai
Re: Mano 4 x 4
choba jura mini babiora jamei ?
Taupykime vandeni, gerkime alu
bezdelnikam alus gerti sveika
bezdelnikam alus gerti sveika
- medziotojas
- Administratorius
- Posts: 19456
- Joined: 2006-Jul-07 00:32
- Location: Vilnius
Re: Mano 4 x 4
Pranešė, ką daryti netekusiems mašinų per masinį išregistravimą
http://auto.lrytas.lt/naujienos/pranese ... ravima.htm
http://auto.lrytas.lt/naujienos/pranese ... ravima.htm
Medžioklė visą laiką yra, šiek tiek, paslaptinga !
Daugelį neišspręstų klausimų galime išspręsti, jei juos užmirštume ir išvažiuotume medžioti.
"Mes medžiojame ne todėl, kad žudytume, o žudome, kad medžiotume"
Ortegas Gasetas
Daugelį neišspręstų klausimų galime išspręsti, jei juos užmirštume ir išvažiuotume medžioti.
"Mes medžiojame ne todėl, kad žudytume, o žudome, kad medžiotume"
Ortegas Gasetas
- medziotojas
- Administratorius
- Posts: 19456
- Joined: 2006-Jul-07 00:32
- Location: Vilnius
Re: Mano 4 x 4
Gan įdomus būdas ištraukti iš eketės mašiną https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... 45&fref=nf
Medžioklė visą laiką yra, šiek tiek, paslaptinga !
Daugelį neišspręstų klausimų galime išspręsti, jei juos užmirštume ir išvažiuotume medžioti.
"Mes medžiojame ne todėl, kad žudytume, o žudome, kad medžiotume"
Ortegas Gasetas
Daugelį neišspręstų klausimų galime išspręsti, jei juos užmirštume ir išvažiuotume medžioti.
"Mes medžiojame ne todėl, kad žudytume, o žudome, kad medžiotume"
Ortegas Gasetas
-
- Patyręs medžiotojas
- Posts: 1238
- Joined: 2006-Sep-06 12:13
- Location: Trakai
Re: Mano 4 x 4
Kaip eilinį visureigį paversti tikra medžioklės mašina?
(34)
Renaldas Gabartas,
Keturi ratai
2014 m. gruodžio 21 d. 09:07
Medžioklės mašina tapęs Volkswagen Amarok
© G.Matulaičio nuotr.
XXI amžiuje civilizuoti dvikojai paprastai medžioja tik nuolaidas ir akcijas prekybos centruose. Medžiokliniai šunys dažniausiai „dirba“ virtuvėje, kai pravėrus šaldytuvą pakvimpa dešra. Ar tokiame išprotėjusiame pasaulyje dar liko vietos „klasikiniam“ bastymuisi po miškus su dvivamzdžiu? Kad ir kaip būtų keista, atsakymą į šį klausimą pasufleravo automobilių aksesuarų gamintojai. Medžiotojai LABAI nori turėti tikrų medžioklės mašinų.
Kokių lūkesčių žmonės turi planuodami įsigyti transporto priemonę, skirtą žygiams į medžioklę? Pats universaliausias atsakymas: tokią, su kuria būtų galima judėti tolyn net ir tuomet, kai baigiasi kelias. Efektyviausias sprendimas, leidžiantis pastaruosius lūkesčius realizuoti – padidinta prošvaisa ir gervės, padedančios iš klampios bėdos išsivaduoti be pašalinės pagalbos bei į krovinių skyrių įkelti laimikį.
„Žinoma, pranašumą bekelėje turi visi automobiliai su keturių varančiųjų ratų pavara, tačiau kai kalba eina apie tikrai sudėtingą reljefą, to nepakanka. Pakibusi ant „pilvo“ net ir „kvadrinė“ mašina tampa bejėgė. Dėl šios priežasties bekelės varžyboms ruošiama technika visų pirma ir traukia dėmesį radikaliai perdirbta važiuokle, žymiai didesne nei standartiniuose automobiliuose prošvaisa ir pakabos eiga. Gervė svarbi keliaujant ekstremaliai sunkiais ruožais. Bet jei automobilio pakaba yra tinkamai paruošta akistatai su bekele, tikimybė, kad jos prisireiks, yra nepalyginamai mažesnė. T. y. visureigio, kuriam atliktos būtent tokios tobulinimo operacijos, efektyvumas gerokai išauga, o kitos eksploatacinės savybės išlieka nepakitusios“, – akcentavo Robertas Aukščiūnas, vadovaujantis dirbtuvėms „4x4tuning“
Į vadinamąjį „Lift Kit“ paketą tradiciškai įeina amortizatorių, spyruoklių ir lingių komplektas, taip pat specialūs ratai, turintys papildomą apsaugą nuo sulankstymo. Sumontavus naujas pakabos detales visureigis ūgteli 4 cm, o dar 2 cm pasistiebia gavęs didesnio skersmens „R18 Delta Bedlock“ ratlankius ir aukšto profilio padangas (265/65 R18) Iš viso prošvaisa padidėja 6 cm. Turint galvoje, kad automobilių pasaulyje net 6 milimetrų pokytis laikomas reikšmingu, toks plika akimi matomas, šuolis iš tiesų yra velniškai didelis.
Perpratęs šias automobilinės evangelijos tiesas, kaunietis prieš gerus 15 metų ryžosi darbuotis visureigių tobulinimo srityje ir pelnė kokybiškų „tiuningo“ produktų tiekėjo bei montuotojo reputaciją. Roberto vadovaujamose dirbtuvėse į kokybiškai naują lygį buvo kilstelėta (kartais – tiesiogine prasme) įspūdingas kiekis Lietuvos kariuomenės, aplinkosaugininkų, energetikų, ryšininkų naudojamų pikapų bei visureigių. Pastaraisiais metais „4x4tuning“ atrado ūkininkai. Kadangi nemaža pastarųjų dalis yra užkietėję medžiotojai, Robertui šovė mintis pasiūlyti keletą dalykėlių, skirtų būtent tokį laisvalaikio praleidimo būdą išpažįstantiems žmonėms.
„Aš pats nesu užsikrėtęs blaškymosi po miškus idėja, todėl prieš konstruodami medžioklės mašiną labai ilgai analizavom, ką šioje srityje siūlo didieji aksesuarų ir „tiuningo“ produktų gamintojai. Taip pat, kokie mūsiškių medžiotojų poreikiai. Galutinis rezultatas – apsauginis lankas automobilio priekyje, leidžiantis neskausmingai brautis per krūmokšniais apaugusias vietas ir pritvirtinti papildomus LED žibintus. Specialiais aliuminio skydais apsaugomas visureigio dugnas – variklio karteris ir pavarų dėžė. Priekinėje dalyje taip pat sumontuota gervė, galinti traukti 4,3 tonos svorį. Ji paslėpta po kėbulo skardomis, todėl nedarko vaizdo ir nekeičia bendro visureigio ilgio. Krovinių skyriuje „budi“ dar viena gervė, kurios paskirtis – padėti įkelti sunkiasvorį (iki 1,5 t.) laimikį. Esant reikalui, šią gervę galima nesunkiai permontuoti ant galinio kablio ir panaudoti paties automobilio buksyravimui atbuline eiga“, – pasakoja R. Aukščiūnas.
Galinė pikapo dalis taip pat radikaliai pakeitusi išvaizdą. Vadinamasis „hardtopas“ – plastikinė kabina su trimis durelėmis šonuose ir gale, apsaugo krovininės dalies erdvę prastomis oro sąlygomis. Automobilis su tokia kėbulo modifikacija tampa panašus į Dakaro ištvermės lenktynėse startuojančius monstrus.
Beje, šiose kabinose gali būti montuojami ir dėklai ginklams transportuoti. Tačiau mūsiškiai medžiotojai, išgirdę apie tokią opciją, beveik vieningai pradėjo raukytis, esą neskirtų su savo dvivamzdžiais ar karabinais už jokius pinigus. Jų teigimu, kur kas geresnis dalykėlis – nedideles sulankstomas kopėčias primenantis trapas, padedantis įsikelti sumedžiotus stambius žvėris.
Svarbu yra ir tai, kad visos detalės ir agregatai, naudojami medžioklės mašinos konstravime, yra aprobuoti pačių automobilių gamintojų, todėl nesikeičia nei garantinio aptarnavimo sąlygos, nei visureigio resursas. Montuojant minėtus dalykėlius nereikia keisti jokių gamyklinių konstrukcijų ar sukti galvą dėl tvirtinimo taškų. Kadangi gavęs papildomų agregatų (gervės, lankai, apsaugos) automobilio priekinė dalis pasunkėja maždaug 70 kilogramų, montuojami nauji amortizatoriai, pritaikyti didesnėms apkrovoms.
Standartinio pikapo transformacija į profesionalią medžioklės mašiną kainuoja apie 35-40 tūkst. litų priklausomai nuo komplektacijos. Aksesuarų ir „tiuningo“ detalių gamintojai yra paruošę specialius komplektus, tinkančius iš esmės visiems šiuo metu rinkoje esantiems pikapams.
Medžioklinio pikapo metamorfozė:
Ratai – DELTA BEDLOCK R18
Padangos – BF Goodrich AT 265/65 R18
OLD MAN EMU „Lift kit“ paketas - 40 mm (amortizatoriai – spyruokles – lingės –sailentblokai)
Sparnų praplatinimai
Aliumines dugno apsaugos (variklis –transmisija)
Apsauginiai slenksčiai
Priekinis sertifikuotas lankas
Priekiniai LED žibintai „Lazer ST4“
Stogo LED žibintai „Lazer ST8“ su laikikliu
EGR kapoto apsauga
Priekinė gervė su laikikliu
Krovinių skyriaus gervė su laikikliu
„Hardtopas“ (plastikinis krovinių skyriaus dangtis su šoninėm durelėm)
Kablys (priekabai vilkti)
http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/ ... z3MboLckrO
(34)
Renaldas Gabartas,
Keturi ratai
2014 m. gruodžio 21 d. 09:07
Medžioklės mašina tapęs Volkswagen Amarok
© G.Matulaičio nuotr.
XXI amžiuje civilizuoti dvikojai paprastai medžioja tik nuolaidas ir akcijas prekybos centruose. Medžiokliniai šunys dažniausiai „dirba“ virtuvėje, kai pravėrus šaldytuvą pakvimpa dešra. Ar tokiame išprotėjusiame pasaulyje dar liko vietos „klasikiniam“ bastymuisi po miškus su dvivamzdžiu? Kad ir kaip būtų keista, atsakymą į šį klausimą pasufleravo automobilių aksesuarų gamintojai. Medžiotojai LABAI nori turėti tikrų medžioklės mašinų.
Kokių lūkesčių žmonės turi planuodami įsigyti transporto priemonę, skirtą žygiams į medžioklę? Pats universaliausias atsakymas: tokią, su kuria būtų galima judėti tolyn net ir tuomet, kai baigiasi kelias. Efektyviausias sprendimas, leidžiantis pastaruosius lūkesčius realizuoti – padidinta prošvaisa ir gervės, padedančios iš klampios bėdos išsivaduoti be pašalinės pagalbos bei į krovinių skyrių įkelti laimikį.
„Žinoma, pranašumą bekelėje turi visi automobiliai su keturių varančiųjų ratų pavara, tačiau kai kalba eina apie tikrai sudėtingą reljefą, to nepakanka. Pakibusi ant „pilvo“ net ir „kvadrinė“ mašina tampa bejėgė. Dėl šios priežasties bekelės varžyboms ruošiama technika visų pirma ir traukia dėmesį radikaliai perdirbta važiuokle, žymiai didesne nei standartiniuose automobiliuose prošvaisa ir pakabos eiga. Gervė svarbi keliaujant ekstremaliai sunkiais ruožais. Bet jei automobilio pakaba yra tinkamai paruošta akistatai su bekele, tikimybė, kad jos prisireiks, yra nepalyginamai mažesnė. T. y. visureigio, kuriam atliktos būtent tokios tobulinimo operacijos, efektyvumas gerokai išauga, o kitos eksploatacinės savybės išlieka nepakitusios“, – akcentavo Robertas Aukščiūnas, vadovaujantis dirbtuvėms „4x4tuning“
Į vadinamąjį „Lift Kit“ paketą tradiciškai įeina amortizatorių, spyruoklių ir lingių komplektas, taip pat specialūs ratai, turintys papildomą apsaugą nuo sulankstymo. Sumontavus naujas pakabos detales visureigis ūgteli 4 cm, o dar 2 cm pasistiebia gavęs didesnio skersmens „R18 Delta Bedlock“ ratlankius ir aukšto profilio padangas (265/65 R18) Iš viso prošvaisa padidėja 6 cm. Turint galvoje, kad automobilių pasaulyje net 6 milimetrų pokytis laikomas reikšmingu, toks plika akimi matomas, šuolis iš tiesų yra velniškai didelis.
Perpratęs šias automobilinės evangelijos tiesas, kaunietis prieš gerus 15 metų ryžosi darbuotis visureigių tobulinimo srityje ir pelnė kokybiškų „tiuningo“ produktų tiekėjo bei montuotojo reputaciją. Roberto vadovaujamose dirbtuvėse į kokybiškai naują lygį buvo kilstelėta (kartais – tiesiogine prasme) įspūdingas kiekis Lietuvos kariuomenės, aplinkosaugininkų, energetikų, ryšininkų naudojamų pikapų bei visureigių. Pastaraisiais metais „4x4tuning“ atrado ūkininkai. Kadangi nemaža pastarųjų dalis yra užkietėję medžiotojai, Robertui šovė mintis pasiūlyti keletą dalykėlių, skirtų būtent tokį laisvalaikio praleidimo būdą išpažįstantiems žmonėms.
„Aš pats nesu užsikrėtęs blaškymosi po miškus idėja, todėl prieš konstruodami medžioklės mašiną labai ilgai analizavom, ką šioje srityje siūlo didieji aksesuarų ir „tiuningo“ produktų gamintojai. Taip pat, kokie mūsiškių medžiotojų poreikiai. Galutinis rezultatas – apsauginis lankas automobilio priekyje, leidžiantis neskausmingai brautis per krūmokšniais apaugusias vietas ir pritvirtinti papildomus LED žibintus. Specialiais aliuminio skydais apsaugomas visureigio dugnas – variklio karteris ir pavarų dėžė. Priekinėje dalyje taip pat sumontuota gervė, galinti traukti 4,3 tonos svorį. Ji paslėpta po kėbulo skardomis, todėl nedarko vaizdo ir nekeičia bendro visureigio ilgio. Krovinių skyriuje „budi“ dar viena gervė, kurios paskirtis – padėti įkelti sunkiasvorį (iki 1,5 t.) laimikį. Esant reikalui, šią gervę galima nesunkiai permontuoti ant galinio kablio ir panaudoti paties automobilio buksyravimui atbuline eiga“, – pasakoja R. Aukščiūnas.
Galinė pikapo dalis taip pat radikaliai pakeitusi išvaizdą. Vadinamasis „hardtopas“ – plastikinė kabina su trimis durelėmis šonuose ir gale, apsaugo krovininės dalies erdvę prastomis oro sąlygomis. Automobilis su tokia kėbulo modifikacija tampa panašus į Dakaro ištvermės lenktynėse startuojančius monstrus.
Beje, šiose kabinose gali būti montuojami ir dėklai ginklams transportuoti. Tačiau mūsiškiai medžiotojai, išgirdę apie tokią opciją, beveik vieningai pradėjo raukytis, esą neskirtų su savo dvivamzdžiais ar karabinais už jokius pinigus. Jų teigimu, kur kas geresnis dalykėlis – nedideles sulankstomas kopėčias primenantis trapas, padedantis įsikelti sumedžiotus stambius žvėris.
Svarbu yra ir tai, kad visos detalės ir agregatai, naudojami medžioklės mašinos konstravime, yra aprobuoti pačių automobilių gamintojų, todėl nesikeičia nei garantinio aptarnavimo sąlygos, nei visureigio resursas. Montuojant minėtus dalykėlius nereikia keisti jokių gamyklinių konstrukcijų ar sukti galvą dėl tvirtinimo taškų. Kadangi gavęs papildomų agregatų (gervės, lankai, apsaugos) automobilio priekinė dalis pasunkėja maždaug 70 kilogramų, montuojami nauji amortizatoriai, pritaikyti didesnėms apkrovoms.
Standartinio pikapo transformacija į profesionalią medžioklės mašiną kainuoja apie 35-40 tūkst. litų priklausomai nuo komplektacijos. Aksesuarų ir „tiuningo“ detalių gamintojai yra paruošę specialius komplektus, tinkančius iš esmės visiems šiuo metu rinkoje esantiems pikapams.
Medžioklinio pikapo metamorfozė:
Ratai – DELTA BEDLOCK R18
Padangos – BF Goodrich AT 265/65 R18
OLD MAN EMU „Lift kit“ paketas - 40 mm (amortizatoriai – spyruokles – lingės –sailentblokai)
Sparnų praplatinimai
Aliumines dugno apsaugos (variklis –transmisija)
Apsauginiai slenksčiai
Priekinis sertifikuotas lankas
Priekiniai LED žibintai „Lazer ST4“
Stogo LED žibintai „Lazer ST8“ su laikikliu
EGR kapoto apsauga
Priekinė gervė su laikikliu
Krovinių skyriaus gervė su laikikliu
„Hardtopas“ (plastikinis krovinių skyriaus dangtis su šoninėm durelėm)
Kablys (priekabai vilkti)
http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/ ... z3MboLckrO
- medziotojas
- Administratorius
- Posts: 19456
- Joined: 2006-Jul-07 00:32
- Location: Vilnius
Re: Mano 4 x 4
Tai taip suprantu iš fotkės, kad užsilipus į šį bokštą, auto galima vairuoti nuo viršaus ??? Ar man čia akiniai meluoja ?
Medžioklė visą laiką yra, šiek tiek, paslaptinga !
Daugelį neišspręstų klausimų galime išspręsti, jei juos užmirštume ir išvažiuotume medžioti.
"Mes medžiojame ne todėl, kad žudytume, o žudome, kad medžiotume"
Ortegas Gasetas
Daugelį neišspręstų klausimų galime išspręsti, jei juos užmirštume ir išvažiuotume medžioti.
"Mes medžiojame ne todėl, kad žudytume, o žudome, kad medžiotume"
Ortegas Gasetas